Jump to main content
ЧАСТНИ КЛИЕНТИ БИЗНЕС КЛИЕНТИ YETTEL ПОРТАЛ БИЗНЕС ПОРТАЛ
Планове
Бизнес услуги
Бизнес контакти

С какво можем да помогнем?

Виртуална телефонна централа

Virtualna_telefonna_centrala_-_business_banner_new_yet_2022.png


ОПИСАНИЕ

Cloud-pbx-monitoring-icon.png

Мониторинг и детайлни статистики

Проследявате броя на обслужените обаждания, тяхната продължителност, пропуснати обаждания и други – както за входящи, така и изходящи телефонни разговори.

Cloud-pbx-call_forwarding-icon.png

Пренасочване и рутиране на обажданията

Задавате правила за разпределяне и пренасочване на обажданията между служители, отдели, а и дори между различни устройства.

Cloud-pbx-crm-integration-icon.png

Интеграция със CRM и други вътрешни софтуери

Виртуалната централа има възможност за връзка с различни системи за управление на клиенти, така че контактите на клиентите, данните за продажби и статистиките с разговори да се визуализират на едно място.

Подготвили сме кратък клип, за да се запознаеш с Виртуална централа от Yettel

Защо да изберете Виртуалната телефонна централа от Yettel?

Без разходи за хардуерна поддръжка

Без първоначална инвестиция

Без необходимост от технически познания

Дистанционна работа

Качествена връзка

Запазвате номерата

УСЛОВИЯ

  • Услугата се предлага с месечен абонамент при сключване на договор за 12 и 24 месеца;
  • Услугата се предоставя в партньорство с трето лице и във връзка с това, „Yettel България“ ЕАД не носи отговорност за наличието й, за съхраняваната информация, за функциите или съдържанието й;
  • Общи условия

ВЪПРОСИ И ПОМОЩ

Защо виртуалната телефонна централа е по-добра? yettel.chevronDown yettel.chevronUp

Виртуалната телефонна централа не само надгражда всички познати функционалности на физическата, но в допълнение позволява да бъде ползвана без да променяте текущата си телефонна структура и има удобен интерфейс, чрез който можете да управлявате сами настройките. В същото време тя Ви дава възможност да спестите от закупуването и поддръжката на скъпо оборудване, което се амортизира.

Има ли специфични изисквания, които офисът ми трябва да покрива? yettel.chevronDown yettel.chevronUp

Необходимо е единствено да имате гарантирана интернет свързаност.

Имам физическа телефонна централа, която желая да сменя, но искам да запазя телефонната структура и начина на работа, с които служителите ми са свикнали. Това възможно ли е с Виртуална телефонна централа? yettel.chevronDown yettel.chevronUp

Да, Виртуалната телефонна централа Ви дава модерни функционалности, като в същото време, можете да запазите телефонната структура без промени. След преминаването към Виртуална телефонна централа начинът на работа на Вашите служители не само се запазва, а се улеснява.

Мога ли сам да администрирам решението и достъпа на потребителите? yettel.chevronDown yettel.chevronUp

При първоначално конфигуриране на услугата, Yettel предоставя потребителско име и парола за административния интерфейс, където можете да управлявате всички функционалности, от които имате нужда, както и да определяте кои служители какви правила за ползване решението да притежават.

Защо трябва да избера Вас? Кой е партньорът Ви? yettel.chevronDown yettel.chevronUp

Може да разчитате на консултация, поддръжка и съдействие на български език, обучение на Вашите служители, гъвкавост и бърза реакция, професионално и едновременно лесно за ползване решение, високо качество на гласовите обаждания, и само една обща фактура за всички Ваши услуги. Нашият партньор е българска компания, която самостоятелно развива и поддържа решението, и може да адаптира решението с допълнителни разработка и интеграция, в зависимост от Вашите нужди.

Каква е сигурността на данните в облака? yettel.chevronDown yettel.chevronUp

Решението покрива следните стандарти: ISO 27001 (Управление на сигурността на информацията), ISO 9001 (Управление на качеството). Данните се съхраняват в два дейта центъра, така че да се предостави сигурност и надеждност за клиентите.

Ще има ли допълнителни/непредвидени разходи, които да бъдат взети под внимание? yettel.chevronDown yettel.chevronUp

Не, няма. Yettel комуникира открито всички необходими разходи, така че клиентите да планират бюджета си правилно.

Каква цена ще ползвам за изходящи обаждания? yettel.chevronDown yettel.chevronUp

В зависимост от Вашите нужди и потребление, можем да Ви предоставим персонализиран тарифен план и допълнителен пакет от минути, така че да е максимално изгодно за Вас, имайки предвид трафика Ви.

Интересувате се от услугата Виртуална Телефонна Централа?

Попълнете формата, като опишете Вашето запитване. Наш специалист ще извърши проверка и ще Ви отговори на посочения имейл

Запитване за услуга

...
Благодарим Ви за запитването. Нашите продуктови специалисти ще се свържат с Вас, за да изготвим заедно Вашата персонализирана оферта.
Error image
Възникна грешка
Моля, изчакайте докато обработим вашето запитване.

Всеки петък изненади

Свали приложението за достъп до всички услуги

-
-