Jump to main content
ЧАСТНИ КЛИЕНТИ БИЗНЕС КЛИЕНТИ YETTEL ПОРТАЛ БИЗНЕС ПОРТАЛ
Устройства
Планове
TV и Интернет
Услуги
Помощник
За Yettel

С какво можем да помогнем?

Като ще е плащане, да е лесно

Плащането на месечната сметка в приложението Yettel наистина е много лесно. Толкова лесно, че сме го описали в едва 40 секунди:

Aко не ти се гледа видео, ето стъпките:

Въпроси и отговори

Мога ли да презаредя предплатена карта през приложението Yettel? yettel.chevronDown yettel.chevronUp

Да. Ако си на абонаментен план и искаш да заредиш предплатен номер, трябва да отвориш меню „Плащания“ → Зареждане и да въведеш предплатения номер, който искаш да презаредиш. Избираш сумата за презареждане или я въвеждаш ръчно. Можеш да презаредиш както своя предплатен номер, така и чужд предплатен номер.

Kакви банкови карти мога да използвам за плащане? yettel.chevronDown yettel.chevronUp

За да си платиш сметката през приложението Yettel или през портала, можеш да използваш кредитни и дебитни карти на Visa и MasterCard, издадени от държави в рамките на Европрейския съюз или Европейската асоциация за свободна търговия.

Начисляват ли се такси или комисионни за плащане през приложението Yettel или през портала? yettel.chevronDown yettel.chevronUp

Плащането на сметки онлайн е напълно безплатно след регистрация в портала Yettel или изтегляне на приложението Yettel от Google Store и Apple Store. Възможно е банката-издател на картата, с която се извършва онлайн плащане, да начислява определени такси/комисионни за плащане на POS терминал с кредитна/дебитна карта. За повече информация е необходимо да се обърнеш към банката-издател на твоята карта.

Каква е минималната и максималната сума, която мога да платя? yettel.chevronDown yettel.chevronUp

Няма ограничения за минимална/максимална сума, която можеш да платиш през приложението Yettel или уеб портала. Банката-издател на картата може да наложи такива ограничения.

Платил съм сметката си, но в меню „Сметки“ на приложението Yettel тя изглежда неплатена. Защо? yettel.chevronDown yettel.chevronUp

Синхронизирането на информацията в приложението със системите, които регистрират плащанията, изисква време. Можеш да провериш дали плащането ти е успешно от меню „Плащания“ → История. 24 часа след като си извършил плащането можеш да провериш меню „Плащания“ отново. Това е периодът, необходим за синхронизация на информацията.

Великден с Yettel

Очакват те нови изненади

-
-